Skip to main content

Inlogproblemen MijnTele2

  • 17 maart 2023
  • 2 reacties
  • 610 x bekeken
Inlogproblemen MijnTele2
Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

MijnTele2, dé plek voor alle informatie over je abonnement. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet kunt inloggen, wat doe je dan?


In dit topic zet ik alle foutmeldingen en situaties voor jou op een rijtje, zodat je snel weer kunt inloggen.
 



Als je niet kunt inloggen in de MijnTele2-omgeving dan kunnen daar meerdere redenen voor zijn. Dit zijn de drie meest voorkomende redenen:

1. Typfout: Je neemt de verificatiecode en/of inloggegevens niet goed over, waardoor je je wachtwoord niet kan herstellen. Bij het copy-pasten van teksten gaat er per ongeluk vaak een spatie mee!

2. Betalingsachterstand: Als het abonnement wegens een betalingsachterstand wordt gedeactiveerd, wordt ook de toegang tot MijnTele2 geblokkeerd.

3. Opzegging: Na een opzegging kan je nog 6 maanden lang inloggen, bijvoorbeeld om je facturen te bekijken. Na deze 6 maanden wordt het account definitief opgeheven.

 

Te vaak een verkeerde inlogpoging

Toon inhoud

Heb je te vaak een verkeerde inlogpoging gedaan? Dan wordt je account 30 minuten geblokkeerd en je kunt dit niet omzeilen. Vraag via ‘inloggegevens vergeten’ een nieuw wachtwoord op!

Heb je meerdere Tele2 abonnementen? Vul dan het e-mailadres in waarmee je de abonnementen hebt gekoppeld. We sturen je een e-mail om je account te verifiëren. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

 

Verdachte inlogpoging

Toon inhoud

Wij vinden het belangrijk dat jouw persoonlijke gegevens veilig zijn én blijven. Daarom houden we MijnTele2 continu in de gaten. Zien we dat er verdachte inlogpogingen zijn gedaan? Dan nemen we veiligheidsmaatregelen en blokkeren we automatisch je MijnTele2-account.

Vraag via ‘inloggegevens vergeten’ een nieuw wachtwoord op!

 

Gebruikersnaam of wachtwoord onjuist

Toon inhoud

Is je gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd? Dan krijg je de volgende melding: ‘’Oeps, deze combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw.’’

Je gebruikersnaam kan je e-mailadres, telefoonnummer of een zelfgekozen gebruikersnaam zijn. Bewaar deze daarom goed voor jezelf. Let op: het kan ook mis gaan bij je wachtwoord. Houd er rekening mee dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Je kunt je wachtwoord ook beter zelf intypen dan je wachtwoord plakken (bijvoorbeeld uit je notities).

Lukt inloggen nog steeds niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan door op ‘Inloggegevens vergeten’ te klikken.

Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, waarvan 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer. Het wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als de laatste drie wachtwoorden en mag niet de gebruikersnaam bevatten.

 

Ik heb een contractovername gedaan en nu kan ik niet inloggen

Toon inhoud

Een contractovername komt vaak voor. Had je al een abonnement op naam van je ouders, omdat je nog geen 18 was en heb je nu een contractovername gedaan en je abonnement op je eigen naam gezet? Dan is de kans groot dat je niet meer kan inloggen in het MijnTele2-account dat je gewend was.

Na de contractovername heb je een nieuw MijnTele2-account nodig. De oude staat namelijk gekoppeld aan het oude abonnement van je ouders. Geen zorgen, dit fixen we gemakkelijk voor je. Vul je Community-profiel volledig in, wij checken of het nieuwe abonnement echt van jou is en dan koppelen we het oude MijnTele2-account los en verwijderen deze. Vervolgens kun je via deze pagina een nieuw account aanmaken.

 

Overige tips om te kunnen inloggen

Toon inhoud

Gebruik je je MijnTele2 via je webbrowser? Probeer dan eens een andere webbrowser. Open je de website bijvoorbeeld altijd in Google Chrome, probeer dan Microsoft Edge.

Niet kunnen inloggen zou ook kunnen liggen aan je cookies. Verwijder deze en probeer het opnieuw.

 

Krijg je een foutmelding die hier niet tussen staat? Wellicht spelen er op dat moment inlogproblemen met MijnTele2. Start gerust een nieuw topic of vermeld hieronder de foutmelding. We helpen je graag verder!

 

Relevante kennisartikelen

 

2 reacties

  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 8 oktober 2024

Ik was mijn wachtwoord vergeten, en heb al meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd. Maar deze pakken niet. Met als gevolg dat ik mijn tv ontvanger niet kan instellen. Heb alles gecontroleerd of het klopte en dat deed het… 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Laurie, niet fijn dat het systeem je nieuwe wachtwoord niet pakt. Ik heb op dit moment niemand op de Community aanwezig die hierbij kan helpen. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, omdat ik zelf van Mobiel ben. Bel daarom direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben deze toegang wel en kunnen je direct verder helpen!