Skip to main content
beantwoord

de smtp.versatel.nl server reageert niet , ik kan geen mail versturen!


de smtp.versatel.nl server reageert niet , ik kan geen mail versturen!

Beste antwoord door tweet_tls

→ Hij is nog wel te pingen…
Inderdaad, de server is te pingen, echter dat betekend niet dat de service ook draait, en op port 25 zoals hier staat: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren

Het werk inmiddels, ik heb mijn instellingen gewijzigd naar:
server: smtp.versatel.nl    Port: 465   Protocol: SSL/TSL   Authentication method: Normal password

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 13 juli 2023

Hij is nog wel te pingen… Gebruik je een email adres (voor autorisatie) waarop ook de factuur van je vast internet Tele2 abonnement binnenkomt?


  • Auteur
  • Junior
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 18 juli 2023

→ Hij is nog wel te pingen…
Inderdaad, de server is te pingen, echter dat betekend niet dat de service ook draait, en op port 25 zoals hier staat: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren

Het werk inmiddels, ik heb mijn instellingen gewijzigd naar:
server: smtp.versatel.nl    Port: 465   Protocol: SSL/TSL   Authentication method: Normal password


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Woehoe, wat fijn om te horen dat alles inmiddels weer werkt @tweet_tls. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om je vraag hier op de Community te stellen!