In oktober 2022 van Tele2 naar Tmobile overgestapt. Dit op advies van Tele2 aangezien wij nog een KPN signaal hadden? vreemd maar per december zouden wij dan niets meer hebben dus overgestapt met duidelijk gevraagd behoud van eigen mailadres versatel.nl. Dit was geen probleem. Echter nog steeds geen goede werking van mail. Al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Tele2 stuurt je naar TMobile en andersom en uren aan de lijn gehangen. Gisteren begrepen van een medewerker van TMobile dat Tele2 het overgedaan heeft naar Zonnet. Onze webmail is inderdaad Zonnet, daar ontvang ik ook alle berichten op maar ook op mijn vaste PC onder het Versatel mailadres. Via deze PC verstuur ik ook al mijn berichten want in mijn webmail lukt dat niet. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn bericht te versturen hij blijft hangen op bericht verzenden. Ook krijg ik inmiddels steeds bericht in mijn beeld...naam/pop3 en wachtwoord. Ik heb geen idee wat het wachtwoord is wat ik in moet vullen en heb op Zonnet website de handleidingen er al bij gepakt maar wat ik ook doe het lukt mij niet. Ik heb begrepen dat ik 6 maanden de tijd heb dan vervalt mijn mailadres en dat zou niet fijn zijn. Is het zo dat het opgelost is als ik een pakket bestel/abonnement bij Zonnet? of is er iets wat ik over het hoofd zie. Wie oh wie kan mij helpen want dit is mijn enige mailadres van Versatel en ik kan al maanden niets met als gevolg dat ik veel belangrijke zaken niet kan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Manon
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.