Ik probeer al enkele dagen in te loggen op webmail van versatel omdat mijn webmail-mailbox vol is.
Steeds staat er ‘teveel mislukte inlogpogingen, probeer het later nog eens’ terwijl de gegevens wel juist zijn.
De klantenservice neemt niet op en een nieuw ww aanvragen gaat niet omdat mijn mailbox vol zit.
Is er iemand die weet hoe dit op te lossen? Of kan de klantenservice contact met mij opnemen via tel of ander emailadres?
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Ramonas,
Allereerst van harte welkom op onze Community! Ik heb zelf geen toegang tot de juiste systemen voor Webmail, dus ik tag onze toppers @Floor109 en @Des2000 graag voor je. Zij weten hier veel meer over. Wellicht dat zij dé oplossing hebben.
In dit artikel staat trouwens ook nog een optie die je kunt proberen:
Laat je het me weten of het hiermee lukt? Anders wachten we even op Floor en Des. Zij zitten vrijwillig op de Community, dus het kan even duren voordat ze reageren. 😊
Allereerst van harte welkom op onze Community! Ik heb zelf geen toegang tot de juiste systemen voor Webmail, dus ik tag onze toppers @Floor109 en @Des2000 graag voor je. Zij weten hier veel meer over. Wellicht dat zij dé oplossing hebben.
In dit artikel staat trouwens ook nog een optie die je kunt proberen:
Laat je het me weten of het hiermee lukt? Anders wachten we even op Floor en Des. Zij zitten vrijwillig op de Community, dus het kan even duren voordat ze reageren. 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.