Ik heb een zonnet e-mail maar kan niet meer online inloggen. Mijn e-mail moet gereset worden. Ik heb al tig berichten gestuurd naar zonnet maar krijg geen enkele reactie. Ben onderhand ten einde raad. Hoe kom ik in contact met een medewerker. Heb nu al bijna een week geen mail.
beantwoord
kan niet inloggen op mijn zonnet email
Beste antwoord door eric
Als je geen vast internet abonnement meer hebt bij Tele2 is er ook geen gekoppeld e-mail adres meer wat Tele2 je biedt. Je hebt een e-mail abonnement afgesloten bij de firma Zonnet.nl. Dat is een extern bedrijf wat geen onderdeel meer is van Tele2 of T-Mobile. Daarom zul je jouw probleem direct met Zonnet.nl moeten opnemen.
Dat zij niet reageren geeft te denken of je wel bij dat bedrijf goed zit voor jouw emailadres. Ik heb zelf een eigen domeinnaam geregistreerd en daardoor heb ik alles onder eigen controle.
Zonnet.nl is een merk van InterNLnet. Die hebben een telefoonnummer online staan.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.