Skip to main content
beantwoord

Mijn emails zijn allemaal verdwenen uit mijn inbox

  • 22 november 2021
  • 3 reacties
  • 109 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Zondag avond zag ik tot mijn schrik dat al mijn emails waren verdwenen. De enige email die er stond was een “nieuwe” email die was aangekomen om 13:00. Ik kan wel nog emails ontvangen en sturen

Ik heb gezien dat jullie dit fixen door de email te synchroniseren. Ik woon in het buitenland and jullie nummer is voor mij niet bereikbaar. Ik zou graag al mijn emails weer terug willen hebben! :)

Beste antwoord door Floor109

Mh2021 heeft zelf gister al gebeld met de klantenservice en het probleem is opgelost :)

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 22 november 2021

Ik kan het voor je proberen, maar ik durf niet te zeggen of dat de oplossing is.

Als je het goed vind dat ik je gegevens erbij pak en dit voor je uitvoer, ontvang ik graag een privébericht met het e-mailadres waar het om gaat.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 22 november 2021
Floor109 schreef:

Ik kan het voor je proberen, maar ik durf niet te zeggen of dat de oplossing is.

Als je het goed vind dat ik je gegevens erbij pak en dit voor je uitvoer, ontvang ik graag een privébericht met het e-mailadres waar het om gaat.

Ik heb u een bericht met mijn email verstuurd zojuist


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2021

Mh2021 heeft zelf gister al gebeld met de klantenservice en het probleem is opgelost :)