Skip to main content
beantwoord

Serverfout na verzending

  • 29 oktober 2021
  • 7 reacties
  • 213 x bekeken

BroekeF

Sinds gisteren kan ik plotseling geen e-mail meer verzenden; ontvangen werkt wel.

Is er een storing bekend of is er bij mij iets mis gegaan?

Het systeembeheer komt dan met de melding:

Serverfout: 554 5.7.1 <unknown[84.17.46.241]>: Client host rejected: Access denied

Beste antwoord door Floor109

Ik zie dat hij is geblokkeerd, voordat ik die blokkade eraf mag halen, moet ik verifieren dat jij de daadwerkelijke eigenaar bent van dit emailaccount, vandaar de ID check.

Als je mij een privébericht kunt sturen met deze gegevens, dan mag ik de blokkade eraf halen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 29 oktober 2021

Hoi BroekeF, dat zoek ik graag voor je uit.

Vind je het goed dat ik je gegevens in zie? Hier heb ik toestemming voor nodig aangezien ik geen officiele forum moderator ben.


BroekeF
  • Snapt hoe het werkt
  • 29 oktober 2021

Om welke gegevens gaat het dan? NAW -gegevens, e-mailadres en telefoonnummer vind ik goed om  dat je die inziet.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 29 oktober 2021

Ja persoonsgegevens inderdaad, ik werk gewoon bij Tele2 hoor, maar ik help klanten op het forum vrijwillig, naast mijn eigen functie. Dan heb ik altijd toestemming nodig om mee te kijken.

Als het gaat over het mailadres wat in je profiel staat, dan zie ik dat deze geblokkeerd is. Waarschijnlijk door een oud wachtwoord wat niet meer als veilig word gezien, of het mailadres werd gebruikt voor verkeerde doeleinden.

Ik kan deze blokkade eraf halen voor je, maar dan moet ik eerst nog een volledige ID check uitvoeren. Zou je me een privébericht willen sturen met je volledige woonadres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Zodra ik de blokkade eraf heb gehaald, wil ik je aanraden om je wachtwoord te wijzigen in Mijn Tele2.


BroekeF
  • Snapt hoe het werkt
  • 29 oktober 2021

Hallo Floor109,

Dat is nu juist mijn probleem. Mijn e-mail uit is geblokkeerd. Wat nu?


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 29 oktober 2021

Ik zie dat hij is geblokkeerd, voordat ik die blokkade eraf mag halen, moet ik verifieren dat jij de daadwerkelijke eigenaar bent van dit emailaccount, vandaar de ID check.

Als je mij een privébericht kunt sturen met deze gegevens, dan mag ik de blokkade eraf halen.


BroekeF
  • Snapt hoe het werkt
  • 29 oktober 2021

Ok, maar ik kan u geen privébericht sturen, omdat de server is geblokkeerd. Hoe wil ik dan een bericht sturen?


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 29 oktober 2021

Als je op mijn naam klikt, staat er op mijn profiel een groene knop met “stuur bericht”.