Skip to main content
beantwoord

Account geblokkeerd en mailadres onbekend bij klantenservice

  • 9 januari 2021
  • 5 reacties
  • 219 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb geen abonnement of producten meer bij Tele2 maar gebruik nog wel mailadressen er van. Kan geen mail meer versturen, wel ontvangen. Bij inloggen op webmail krijg ik de melding "account geblokkeerd". Bij navraag bij de klantenservice blijkt mijn mailadres ***@tele2.nl geheel onbekend, terwijl ik wel mails van Tele2 ontvang...  Inloggen op MijnTele2 lukt niet.

Zij kunnen mij niet verder helpen hoe ik in mijn webmail kom, mijn gegevens kan wijzigen of account kan sluiten. Iemand een idee?

Beste antwoord door pipodeclown

Lijkt erop dat voor gratis adressen er alleen nog aangeboden wordt om mail op te halen als service, omdat je eigenlijk op zoek moet naar een nieuwe provider voor e-mail. Als je het gratis wilt houden kan ik Outlook.com en Gmail.com aanbevelen.

Bekijk origineel bericht

5 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2021

Lijkt erop dat voor gratis adressen er alleen nog aangeboden wordt om mail op te halen als service, omdat je eigenlijk op zoek moet naar een nieuwe provider voor e-mail. Als je het gratis wilt houden kan ik Outlook.com en Gmail.com aanbevelen.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 10 januari 2021

Dank voor je reactie. Dan zou ik wel graag mijn e-mail account willen sluiten en verwijderen, zodat deze niet eindeloos vol gespamd wordt. Maar ik kan er dus niet in en Tele2 ziet m niet...terwijl ik wel mails van ze krijg, en er nu ook mee op het forum zit...


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 10 januari 2021

De mailbox is maar 30mb. Als je de mail niet meer ophaalt loopt hij vanzelf vol en verstuurd daarna alleen nog maar een vol melding naar de spammers.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 12 januari 2021

Ok, dank. Jammer dat er geen andere oplossing is.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 12 januari 2021

Ik denk wel dat een moderator je e-mail account kan laten sluiten.


Reageer