Ik heb op mijn tele2 e-mailaccount een bericht gekregen dat het e-mailaccount wordt afgesloten omdat het niet meer in gebruik zou zijn. Terwijl het dagelijks wordt gebruikt.
Hoe kan ik voorkomen dat het werkelijk wordt afgesloten?
Ik heb op mijn tele2 e-mailaccount een bericht gekregen dat het e-mailaccount wordt afgesloten omdat het niet meer in gebruik zou zijn. Terwijl het dagelijks wordt gebruikt.
Hoe kan ik voorkomen dat het werkelijk wordt afgesloten?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat er nu aan de hand is.
Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden!
Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.