Skip to main content
beantwoord

Webmail zonnet geblokkeerd

  • 30 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 201 x bekeken

Kan mijn webmail weer toegankelijk worden gemaakt. Krijg nu een melding dat er te vaak verkeerd is aangelogd 

.

 

 

Bedankt.

Beste antwoord door rve5800

Is inmiddels door de desk opgelost. Gedeblokkeerd.

Gr,

Rob

Bekijk origineel bericht

3 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 30 oktober 2020

Dit is een openbaar forum, plaats hier geen privé informatie zoals e-mail adres.

Verwijder dit binnen één uur b=na plaatsing door op de drie puntjes in je bericht te klikken en dan "Bewerk” Je hebt dus tot ongeveer  twintig over drie.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 2 november 2020

Hi @rve5800, welkom op de Community! Je webmail deblokkeren, dat opgelost kunnen worden. Dit kan ik alleen doen als je niet gemigreerd bent naar Zonnet, ik kan namelijk niet in hun systeem kijken. Als je bent overgezet zal je bij de support-pagina van Zonnet zal je deze vraag bij hun moeten stellen. Is jouw e-mailadres niet overgezet, en sta je nog gewoon in ons systeem dan kan ik dit voor je uitzoeken! Laat je het weten als ik je kan helpen? Ik wil je dan gelijk vragen om je profiel compleet in te vullen met jouw klantnummer. Zo kan ik sneller aan de slag. :muscle_tone4:


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 2 november 2020

Is inmiddels door de desk opgelost. Gedeblokkeerd.

Gr,

Rob