Nu cas in dit topic het volgende had gepost:
- Issue met de interne spamfilter: deze heeft woensdag een vertraging opgeleverd van 5-6 uur (vanaf een uur of 16u) waardoor het mailproces niet goed verloop: de filtering is nu anders ingesteld waardoor dit probleem verholpen is. Hierdoor heeft het afhandelen van mail een vertraging opgelopen.
heb ik weer een keer getest.
Mails naar mijn zonnet komen nu letterlijk binnen 3 seconden binnen. Sneller dan ooit in het afgelopen half jaar.
Hetgeen maar weer eens bewijst dat er inderdaad sprake was van een (reeds sinds half februari bestaand) probleem wat, bij juiste doorzetting naar zonnet, dus gewoon allang opgelost had kunnen worden. Nu moest blijkbaar eerst zonnet zelf last krijgen van door hun eigen interne spamfilter instellingen vertraagde mail om dit opgelost te krijgen. Jammer, maar wel degelijk een oplossing van dit probleem.
Kortom, als we hier niet hadden gedaan van “zonnet, daar kun je niet veel van verwachten, ga maar naar een ander”, maar gewoon consequent klachten serieus hadden genomen en doorgezet hadden naar technische dienst die een veel directere lijn met zonnet hebben, dan had dit allang opgelost kunnen zijn en niet meer voor hoeven komen, en had tele2 en zonnet zelf nu veel minder problemen gehad met hun eigen -behoud je e-mail actie voor niet betalende klanten-. Ik hoop dat er door alle partijen van geleerd kan worden. ;)
Opgelost, het kan dus wel!