Skip to main content
beantwoord

niet kunnen inloggen webmail zonnet

  • 15 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 476 x bekeken

Ikki2001

ik kan al enige weken niet meer inloggen op m’n zonnet-webmail.

Er verschijnt een melding ‘te veel mislukte inlogpogingen’ (ook al bij de eerste inlogpoging). In geen enkele browser, op geen enkel device, ook niet na 24 uur wachten etc. Ik kan wel inloggen op Mijn Tele2 maar niet op m’n webmail, vanuit daar ook niet. Enig idee hoe dit te verhelpen is?

Beste antwoord door Ikki2001

Probleem is keurig opgelost door Michelle van tele2

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 15 augustus 2020

De telefonische klantenservice of een forum moderator kan het account (laten) unlocken. Morgenochtend is de klantenservice bereikbaar.


Ikki2001
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 augustus 2020

Probleem is keurig opgelost door Michelle van tele2