Ik heb het probleem waarbij sommige mensen die mij proberen te e-mailen mij niet kunnen bereiken op mijn zonnet mail, maar anderen wel. Zo heb ik net voor het eerst contact gehad met een orthodontist, we hebben net telefonisch tig keer mijn mail gespeld en gecontroleerd, maar haar mails aan mij worden continu gebounced met ‘this user does not exist at zonnet.nl , or the mailbox is full’ De mailbox zit echter verre van vol;

Ook heb ik van mijn huurdersvereniging te horen gekregen dat hun toegestuurde rekeningen ineens door mijn e-mail geweigerd/gebounced worden, deze kreeg ik echter al jaren hiervoor correct in de mail, maar opeens dit jaar niet meer.
Bij mijn sportclub wordt het nog vreemder, hun algemene mails komen wel binnen op mijn e-mail, maar mijn sportreserveringsbevestigingen van de zelfde sportschool komen niet binnen.
Voor de rest krijg ik gewoon van zowel oude als gloednieuwe contacten wel gewoon mail binnen (voor zover ik weet dan, de bovenstaande voorbeelden weet ik zeker dat die niet goed binnenkomen)