Skip to main content
beantwoord

kan geen email op zonnet account ontvangen


Bert van As

Sinds enkele dagen kan ik geen e-mail op mijn zonnet account meer ontvangen. Ik kan wel inloggen en er staan maar een paar e-mails in dus box zou niet vol moeten zijn. Afzender krijgt bericht dat disk space overload zou hebben maar dat lijkt onlogisch. Dank alvast!

Beste antwoord door WhTurner

Nee. Het kan zijn dat de postbus gereset moet worden door Tele2. Er zijn echter geen moderatoren op het forum in het weekend. Je kan proberen om de klantenservice te bellen 020 75 4444, maar het zal wel erg druk zijn in verband met de storing in de omgeving Alkmaar.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 27 juni 2020

Op welk percentage staat het diskverbruik?

Het je ook de prullenbak en de spammap leeg gemaakt

 


Bert van As
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 27 juni 2020

😱 100% maar er staan weinig e-mails in en er is net veel opgeschoond… nog tips?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • Antwoord
  • 27 juni 2020

Nee. Het kan zijn dat de postbus gereset moet worden door Tele2. Er zijn echter geen moderatoren op het forum in het weekend. Je kan proberen om de klantenservice te bellen 020 75 4444, maar het zal wel erg druk zijn in verband met de storing in de omgeving Alkmaar.


Bert van As
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 27 juni 2020

Ga ik doen! Veel dank voor het meedenken en de tips!


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 27 juni 2020
Bert van As schreef:

😱 100% maar er staan weinig e-mails in en er is net veel opgeschoond… nog tips?

Zoals @WhTurner vroeg, heb je de prullenbak geleegd?


Bert van As
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 27 juni 2020

Ja helemaal leeg...


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 27 juni 2020

Het is sowieso raadzaam om bijvoorbeeld een gratis Gmail of Outlook.com adres te gaan gebruiken. Daar heb je veel meer opslag, moderne apps en ontwikkelingen. Met zo’n account kan je je zonnet mail laten ophalen tot je overal het nieuwe adres hebt doorgevoerd. Het maakt je provider afhankelijk en die mailaccounts zijn van een heel andere kwaliteit dan je zonnet account en bieden veel meer opslag ruimte.


Bert van As
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 1 juli 2020

Beste Tele2 moet ik jullie bellen om dit te fixen?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 1 juli 2020

Je hebt dit bericht op beantwoord gezet, daarom is de kans kleiner dat een moderator er snel naar kijkt. Bellen kan de zaak wel versnellen.


adri69
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 1 juli 2020

Ik heb sinds anderhalve dag hetzelfde probleem, heb geen idee wat ik moet doen, De inbox en andere mappen zijn niet te vol, heb extra mails weggegooid zelfs nu en ook mijn internetbestanden etc opgeschoond ( dit gaf de virtuele assistent aan). 
Heb het ook geprobeerd op een andere computer en mijn telefoon, maar komt echt geen mail binnen en ik moet minsten 80 junkmails krijgen haha. 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 1 juli 2020
adri69 schreef:

Ik heb sinds anderhalve dag hetzelfde probleem, heb geen idee wat ik moet doen, De inbox en andere mappen zijn niet te vol, heb extra mails weggegooid zelfs nu en ook mijn internetbestanden etc opgeschoond ( dit gaf de virtuele assistent aan). 
Heb het ook geprobeerd op een andere computer en mijn telefoon, maar komt echt geen mail binnen en ik moet minsten 80 junkmails krijgen haha. 

Heb je reeds via webmail ingelogd en daar de prullenbak geleegd?