Skip to main content
beantwoord

kan iemand ervoor zorgen dat mijn zonnet mail weer werkt?


benk141277

Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door pipodeclown

benk141277 schreef:

Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?

Als je je mail kan ontvangen op je telefoon, wat is dan precies het probleem?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 20 juni 2020

Je kunt alleen via mijn.tele2.nl. Je wachtwoord veranderen.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2020
benk141277 schreef:

Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?

Als je je mail kan ontvangen op je telefoon, wat is dan precies het probleem?


benk141277
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 20 juni 2020

Ik kan niet meer in met mailbox van zonnet komen via tele2 website


benk141277
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 20 juni 2020
eric schreef:

Je kunt alleen via mijn.tele2.nl. Je wachtwoord veranderen.

Ik kan niet mijn wachtwoord veranderen van mijn zonnet account


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 20 juni 2020

Bedoel je dat je je wachtwoord niet meer weet? Probeer hier de optie wachtwoord vergeten. https://webmail.tele2.nl


benk141277
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 20 juni 2020

Helaas kent hij mijn inlognaam niet:

benk141277

Wanneer ik volledig mailadres invul met @zonnet.nl erachter geeft hij aan dat die niet bestaat...


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 20 juni 2020
benk141277 schreef:

Helaas kent hij mijn inlognaam niet:

benk141277

Wanneer ik volledig mailadres invul met @zonnet.nl erachter geeft hij aan dat die niet bestaat...

Probeer eens met je e-mailadres, maar dan @tele2.nl in plaats van @zonnet.nl.


benk141277
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 21 juni 2020

Helaas, dat werkt ook niet


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 21 juni 2020

Zegt hij dat het account niet bestaat of de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord ongeldig is?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 21 juni 2020

Als ik probeer in te loggen met jouw inlognaam en wachtwoord vergeten aanklik is de melding dat er geen ander e-mailadres bekend is waar het nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden, en dat je contact kan opnemen met de klantenservice (020 75 44444) (vanaf maandag weer.)


benk141277
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 21 juni 2020

Dus contact opnemen met klantenservice dan maar.