Skip to main content
beantwoord

Ik kan geen Zonnet mail meer ontvangen en versturen


ejgroen

Onlangs heb ik mijn wachtwoord veranderd en nu kan ik geen mail meer ontvangen en versturen. Alle instellingen kloppen. Ik las op hier op het forum iets over Zonnet accounts die geblokkeerd worden door Tele2 i.v.m. mogelijke hack. Hoe kan ik mijn mail weer activeren? Wachtwoord veranderen heb ik al een paar keer geprobeerd, maar krijg elke keer dezelfde melding (dat ik niet kan inloggen met die gebruikersnaam / dat wachtwoord).

Beste antwoord door Anton van Tele2

Wat vreemd dat je opeens die melding krijgt nadat je het wachtwoord hebt veranderd. Heb je het wachtwoord wel op de juiste manier ingevuld? Het kan zijn dat het geblokkeerd is, maar dat zou ik dan voor je na moeten kijken. Kun je mij de volgende gegevens opsturen.

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat

 

Dit kan uiteraard in een privébericht verstuurd worden. Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag,

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 12 mei 2020

Wat vreemd dat je opeens die melding krijgt nadat je het wachtwoord hebt veranderd. Heb je het wachtwoord wel op de juiste manier ingevuld? Het kan zijn dat het geblokkeerd is, maar dat zou ik dan voor je na moeten kijken. Kun je mij de volgende gegevens opsturen.

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat

 

Dit kan uiteraard in een privébericht verstuurd worden. Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag,

Groeten Anton


ejgroen
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 12 mei 2020

Ik heb een privébericht gestuurd.