Skip to main content
beantwoord

Niet meer kunnen inloggen op zonnet

  • 15 maart 2020
  • 2 reacties
  • 187 x bekeken

Linda.Duhen

Ik kan sinds eind vorige week niet meer inloggen op mijn zonnet webmail. Teveel mislukte inlog pogingen???? Kan dit zsm verholpen worden en hoe?

Beste antwoord door Anton van Tele2

Hallo Linda.Duhen,

 

Welkom op het forum. Ik kan het vanuit hier wel voor je nakijken. Ik heb wel wat gegevens van je nodig dan.

 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 15 maart 2020

Je kunt morgen de klantenservice bellen, of wachten tot hier een moderator dat oppikt. Dar duurt waarschijnlijk iets langer.


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2020

Hallo Linda.Duhen,

 

Welkom op het forum. Ik kan het vanuit hier wel voor je nakijken. Ik heb wel wat gegevens van je nodig dan.

 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton