Skip to main content
beantwoord

Melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

  • 25 februari 2020
  • 2 reacties
  • 549 x bekeken

Ik ben al enige tijd niet meer in mijn Zonnet account geweest. Nu ik hier weer moest zijn kreeg ik bij het inloggen de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

Bij het opvragen van mijn wachtwoord werd er een bericht gestuurd naar mijn oude telefoonnummer en deze kan ik dus niet meer ontvangen.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Gr.Rob

 

Beste antwoord door Anton van Tele2

In privebericht gesproken en wegens inactiviteit gesloten.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Het kan zijn dat je adres dan geblokkeerd is, omdat het een lange tijd niet is gebruikt. Ik wil dit graag voor je nakijken. Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig. Zou je die door kunnen geven? 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2020

In privebericht gesproken en wegens inactiviteit gesloten.