Sinds juli heb ik een nieuw abonnement op mijn eigen naam, voorheen betaald door mijn vader. echter wil ik inloggen op de app met mijn telefoonnummer en krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account, ontkoppel eerst het abonnement uit het andere account. Helaas lukt mij dit niet.
ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen!
bij voorbaat dank,
groet,
Amina
Beste antwoord door Aminamekk
Hi Amina, dit klopt inderdaad, mijn excuses voor de verwarring. Ik had gisteren het oude abonnement losgekoppeld, maar je MijnTele2-account bestaat nog wel. Alleen is het op dit moment een 'leeg’ account waar geen abonnement aan gekoppeld is. Je kunt nu simpelweg inloggen op MijnTele2 met dit e-mailadres om je abonnement toe te voegen. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze via deze pagina je inloggegevens opvragen.
Hey Amina, tof om te lezen dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Ik help je hier direct met alle liefde mee verder! Dit gebeurd eigenlijk altijd na een contractovername - het MijnTele2-account staat gekoppeld aan je nummer van het vorige contract. Geen zorgen, ik heb dit oude account direct voor je verwijderd, dus je kunt zo via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken om vervolgens je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je reactie graag tegemoet! 😊
Hi Amina, dit klopt inderdaad, mijn excuses voor de verwarring. Ik had gisteren het oude abonnement losgekoppeld, maar je MijnTele2-account bestaat nog wel. Alleen is het op dit moment een 'leeg’ account waar geen abonnement aan gekoppeld is. Je kunt nu simpelweg inloggen op MijnTele2 met dit e-mailadres om je abonnement toe te voegen. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze via deze pagina je inloggegevens opvragen.
Hi Amina, dit klopt inderdaad, mijn excuses voor de verwarring. Ik had gisteren het oude abonnement losgekoppeld, maar je MijnTele2-account bestaat nog wel. Alleen is het op dit moment een 'leeg’ account waar geen abonnement aan gekoppeld is. Je kunt nu simpelweg inloggen op MijnTele2 met dit e-mailadres om je abonnement toe te voegen. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze via deze pagina je inloggegevens opvragen.
Super fijn om te horen dat het is gelukt, Amina! Uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag gewenst! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.