Ik heb al langer een tele2 abonnement met hetzelfde nummer. Eerst op naam van familie. Enkele maanden geleden is het overgezet op mijn naam. Er werd toen verteld dat ik een maand of twee moest wachten voordat ik in kon loggen in mijn Tele2, maar het lukt nog steeds niet om het abonnement te koppelen. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb ook al een account aangemaakt met een ander mailadres om te kijken of dat lukt, maar dat werkt ook niet. Hoe los ik dit op?
beantwoord
Abonnement koppelen aan MijnTele2 account lukt niet
Beste antwoord door Nl95
Ik heb gelijk eens gekeken en het lijkt erop dat je sinds gisteren een actief en werkend MijnTele2-account hebt, klopt dat? Werkt alles naar behoren?
Zo niet, laat het me dan weten. Dan ontkoppel en verwijder ik het oude account. Dan kun je gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken.
Hallo,
Het is inmiddels gelukt! Geen idee hoe, volgens mij niks anders gedaan dan de pogingen ervoor. Bedankt voor het meedenken!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.