Skip to main content
beantwoord

Kan mijn mobiele abbo niet toevoegen

  • 17 november 2021
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen. Nummer wordt over een maand overgezet ivm nummerbehoud. Tot die tijd wil ik de nieuwe simkaart al wel gebruiken.

Als ik op mijn tele2 probeer het mobiele abonnement toe te voegen krijg ik steeds de melding dat er iets is foutgegaan en ik dit later moet proberen.

Beste antwoord door eric

Hoi @Freekjorrit , welkom bij de community.

Er gaat niets mis hoor. Je Tele2 abonnement start aansluitend aan het abonnement bij je huidige provider. Dus op de dag van de nummerportering. Zo worden dubbele lasten voorkomen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2021

Hoi @Freekjorrit , welkom bij de community.

Er gaat niets mis hoor. Je Tele2 abonnement start aansluitend aan het abonnement bij je huidige provider. Dus op de dag van de nummerportering. Zo worden dubbele lasten voorkomen.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 18 november 2021

Hi Eric,

Dank voor je bericht. Dat verklaart alles. Bedankt!