Skip to main content
beantwoord

tele 2 app werkt niet

  • 26 juli 2021
  • 2 reacties
  • 1131 x bekeken

Elke keer als ik in de Tele2 app wil kijken voor mijn data dan ben ik uitgelogd. 
ik voer mijn gegeven in en dan zegt hij dat het wachtwoord niet klopt. 
mij vernieuw mijn wachtwoord en de app slaat dit niet op en zegt weer dat het onjuist is. 
 

super vervelend want nu kan ik als mijn internet op is geen nieuwe bundel activeren. 
kan iemand mij helpen??

Beste antwoord door pipodeclown

Werkt het in Mijn Tele2 op de website wel? Verwijder dan de app, start je telefoon opnieuw op en installeer de app opnieuw en log dan in.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2021

Werkt het in Mijn Tele2 op de website wel? Verwijder dan de app, start je telefoon opnieuw op en installeer de app opnieuw en log dan in.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 27 juli 2021

Reageer