Skip to main content
beantwoord

"Helaas! Omdat je geen klant meer bent van Tele2 Thuis kun je niet meer inloggen"

  • 6 maart 2021
  • 1 reactie
  • 213 x bekeken

Sinds 2018, Ik heb een abonnement voor vast internet, nu, ik probeer te inloggen op tele2.nl om mijn persoonlijk gegeven te wijzigen, maar de systeem zeg : “Helaas! Omdat je geen klant meer bent van Tele2 Thuis kun je niet meer inloggen op MijnTele2.”

Ik begrip dat tele2 was verkocht aan T-MOBILE, maar ik blijf toch klant van Tele2, als Tele2 wil mijn contract overdracht naar T-Mobile ze moet zeggen en mijn account overdracht met de contract, niet mijn account verwijderen. Op dit moment ik kan niet mijn gegeven bijwerken.

 

Beste antwoord door eric

Krijg je dan ook geen rekening meer? Waarschijnlijk wel. Je word niet spontaan overgezet op een ander abonnement. Wel is Tele2 tegenwoordig een merk van t-mobile. Ze verkopen geen nieuwe Tele2 vast internet abonnementen meer maar voor de bestaande klanten wijzigt er dus niets.

Bel maandag even de klantenservice. Dan kunnen die je helpen met je vraag/aanpassing.

Bekijk origineel bericht

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2021

Krijg je dan ook geen rekening meer? Waarschijnlijk wel. Je word niet spontaan overgezet op een ander abonnement. Wel is Tele2 tegenwoordig een merk van t-mobile. Ze verkopen geen nieuwe Tele2 vast internet abonnementen meer maar voor de bestaande klanten wijzigt er dus niets.

Bel maandag even de klantenservice. Dan kunnen die je helpen met je vraag/aanpassing.


Reageer