Skip to main content
beantwoord

Account gesplitst

  • 16 februari 2021
  • 1 reactie
  • 88 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Ben geen frequente gebruiker van de Tele2 app, maar inloggen op de oude versie lukte dus niet meer. Nieuwe geinstalleerd en opeens nog maar de informatie over slechts één van de twee mob.nr's die in de oude app aanwezig waren (van mijzelf en zoonlief). Nu alleen die van mijn zoon en probeer mijn eigen nummer toe te voegen. Dat is blijkbaar een nogal omslachtig proces als ik het forum moet geloven. Kunnen jullie daar bij Tele2 niet even iets heel klantgerichts aan doen? 

Gemak dient de mens...

Beste antwoord door pipodeclown

Na de migratie heeft elk nummer een eigen Mijn Tele2 account gekregen. Omdat beide nu dezelfde gebruikersnaam heeft, zal het systeem alleen het eerste account tonen. Als je je gebruikersnaam wijzigt dan kan je inloggen met je nieuwe gebruikersnaam voor het ene account en inloggen met de andere (‘oude’) gebruikersnaam voor het andere account. In de mobiele app kan je inloggen met één van de twee accounts en vervolgens de andere toevoegen om beide accounts te kunnen beheren met de app.

Bekijk origineel bericht

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2021

Na de migratie heeft elk nummer een eigen Mijn Tele2 account gekregen. Omdat beide nu dezelfde gebruikersnaam heeft, zal het systeem alleen het eerste account tonen. Als je je gebruikersnaam wijzigt dan kan je inloggen met je nieuwe gebruikersnaam voor het ene account en inloggen met de andere (‘oude’) gebruikersnaam voor het andere account. In de mobiele app kan je inloggen met één van de twee accounts en vervolgens de andere toevoegen om beide accounts te kunnen beheren met de app.


Reageer