Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Beste antwoord door pipodeclown
Het lukt niet met de optie ‘wachtwoord vergeten’? Dan kan de klantenservice je hiermee helpen, ze zullen wat privé gegevens controleren om je identiteit vast te stellen. Bel de klantenservice of wacht tot een Tele2 moderator hier reageert. De klantenservice kan ook gelijk de wijziging van het abonnement in orde maken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.