Skip to main content
beantwoord

nieuw telefoon nummer maar geen account

  • 23 februari 2020
  • 1 reactie
  • 155 x bekeken

Sinds gisteren heb ik een nieuwe simkaart met een nieuw nummer. 
 

helaas kan ik geen account aanmaken om in de Tele2 app mijn verbruik etc in te zien. 

Beste antwoord door pipodeclown

Wanneer heb je de simkaart in gebruik genomen? En wat lukt er precies niet om een account aan te maken? Het account aanmaken kan nadat je het nummer in gebruik heb genomen (probeer het voor de zekerheid de volgende dag).

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2020

Wanneer heb je de simkaart in gebruik genomen? En wat lukt er precies niet om een account aan te maken? Het account aanmaken kan nadat je het nummer in gebruik heb genomen (probeer het voor de zekerheid de volgende dag).