Skip to main content
beantwoord

authenticatie problemen mijntele2

  • 6 december 2019
  • 6 reacties
  • 599 x bekeken

Na inloggen

Dit krijg ik te zien na het inloggen. Ik ben een net nieuwe klant met nummberbehoud, wiens abonnement eind deze maand pas ingaat. 

Beste antwoord door asdfnieuoisdfohow

Mijn problemen zijn inmiddels opgelost. Ik ging naar de login pagina en heb daar op "Eerste keer inloggen gedrukt”. Ik ben dus niet via de link gegaan in de mail, wat ik voorheen heb gedaan.

 

Zou dit iets met de fout te maken kunnen hebben gehad? “Validate is not defined.”

 

Bekijk origineel bericht

6 reacties

  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 6 december 2019

Het probleem lijkt vooral voor te komen bij nieuwe klanten. Tele2 moet hier echt even goed naar kijken.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 9 december 2019
asdfnieuoisdfohow schreef:
Na inloggen

Dit krijg ik te zien na het inloggen. Ik ben een net nieuwe klant met nummberbehoud, wiens abonnement eind deze maand pas ingaat. 

 

Heb je jouw account al geactiveerd via de activatielink die in de welkomstmail is verstuurd? Op onze site staan nog een aantal andere tips die je kan volgen om gebruik te maken van MijnTele2. Kom je er daarmee niet uit, laat het even weten. Dan gaan we het verder onderzoeken!

Groetjes,

Rox


Mijn problemen zijn inmiddels opgelost. Ik ging naar de login pagina en heb daar op "Eerste keer inloggen gedrukt”. Ik ben dus niet via de link gegaan in de mail, wat ik voorheen heb gedaan.

 

Zou dit iets met de fout te maken kunnen hebben gehad? “Validate is not defined.”

 


  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 12 december 2019
asdfnieuoisdfohow schreef:

Mijn problemen zijn inmiddels opgelost. Ik ging naar de login pagina en heb daar op "Eerste keer inloggen gedrukt”. Ik ben dus niet via de link gegaan in de mail, wat ik voorheen heb gedaan.

 

Zou dit iets met de fout te maken kunnen hebben gehad? “Validate is not defined.”

 


Held, dit heeft voor mij ook gewerkt. Op de browser kan ik er in!


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 13 december 2019

Chill dat je nu gebruik kan maken van MijnTele2 @asdfnieuoisdfohow. Als ik het goed begrijp werkt de activatielink in de welkomstmail dus niet?

En bij jou was dit ook hetzelfde geval? @Deesazter 


  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
  • 13 december 2019

Ik denk dat er inderdaad wat verkeerd gaat bij het proces van activeren via de welkomstmail.


Reageer