Skip to main content
beantwoord

Foutmelding inloggen mijntele2


Nagataka

Goedemiddag,

Afgelopen tijd krijg ik, zoals anderen hier ook, een foutmelding tijdens het inloggen op mijntele2.

 

Via de chat heb ik hier ook al contact over gehad met Wendy.

Het volgende is er geprobeerd/gedaan.

Andere browser

Incognito

Cookies wissen

Wachtwoord herstellen

Inloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2

Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.

Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.

Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.

Zelfs (lekker onveilig) via tor.

Alsnog kan ik niet inloggen.

Is hier inmiddels al een reden/oplossing voor?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

@Deesazter  en @asdfnieuoisdfohow. Jullie hebben problemen met de mobiele versie van mijntele2 en de foutmelding die jullie krijgen zijn ook anders. Ik wil jullie vragen indien dit nog niet gedaan is om een eigen topic aan te maken zodat de verschillende problemen niet door elkaar lopen en je persoonlijk geholpen kunt worden aan een antwoord.

@Nagataka Bedankt voor je bericht, jammer dat het nog niet gelukt is.

Na wat testjes ben ik erachter gekomen hoe ik het probleem kan nabootsen waarbij je de foutmelding “Sorry” of “Sorry. Er is iets misgegaan”. Probeer het later nog een keer.

Door bij de gebruikersnaam een hoofdletter in te vullen krijg je die foutmelding, vervolgens blijft dit opgeslagen in je cookies. Als ik de cookies verwijder of het via een incognito scherm nogmaals probeer maar dan zonder hoofdletters in de gebruikersnaam lukt het wel om te loggen.


Zou je weer je cookies/cache willen verwijderen of via een incognito venster willen inloggen en ditmaal geen hoofdletters bij de gebruikersnaam?

Groet, Kevin

 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 5 november 2019

Kan ik je verblijden met de boodschap dat ik vandaag en vorige week ook al verschillende keren dit probleem heb/had?

 

probleem zit niet bij jou


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 6 november 2019

Bedankt Van Gorp,

“Fijn” te horen dat er nog meer mensen met hetzelfde zijn.

Nu hopen dat er ook snel een passende oplossing voor komt. Al ben ik daar wel bang voor ;)


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 9 november 2019

Zou dit dan een oplossing zijn? :P

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 9 november 2019

In de mobiele app krijg ik ook een foutmelding, dus ik vermoed dat er een storing is.


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 10 november 2019
pipodeclown schreef:

In de mobiele app krijg ik ook een foutmelding, dus ik vermoed dat er een storing is.

 

Geen storing, nog steeds onderhoud :P 

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 10 november 2019
Nagataka schreef:
pipodeclown schreef:

In de mobiele app krijg ik ook een foutmelding, dus ik vermoed dat er een storing is.

 

Geen storing, nog steeds onderhoud :P 

 

Oeps, bedoel onderhoud inderdaad 🤡


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 15 november 2019

Goedemorgen Tele2 =]

Sorry dat ik weer eens aan het zeiken ben.
Enig idee hoelang dit nog zal gaan duren en of er al iets van een oplossing voor iedereen met dit probleem in zicht is?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 15 november 2019

Mijn Tele2 voor mobiel werkt bij mij gewoon. 


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 15 november 2019
pipodeclown schreef:

Mijn Tele2 voor mobiel werkt bij mij gewoon. 

In dat geval zal ik wel een enorm domme fout maken bij het inloggen op de website.
Al zou ik dan wel graag willen weten welke fout het is. Ik probeer dus gewoon oldskool in te loggen via een pc :)

 

Trouwens, Wachtwoord vergeten via de telefoon werkt ook niet. Op het moment dat ik het mailadres invul, vervolgens de captcha invul en op verstuur druk, kom ik weer op dezelfde pagina terecht waar ik het emailadres moet invullen en nogmaals de captcha moet invullen. Zo kan ik door blijven gaan :)


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 15 november 2019

Ik logde in via een iPad. Net op pc geprobeerd, werkt ook. Wellicht cookies even weggooien of in een incognito (of privé) browservenster proberen.


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 15 november 2019
pipodeclown schreef:

Ik logde in via een iPad. Net op pc geprobeerd, werkt ook. Wellicht cookies even weggooien of in een incognito (of privé) browservenster proberen.

Nog even mijn originele post erbij gepakt :)
 

  

Nagataka schreef:

Het volgende is er geprobeerd/gedaan.

Andere browser
Incognito
Cookies wissen
Wachtwoord herstellen
Inloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2
Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.

Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.

Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.

Zelfs (lekker onveilig) via tor.

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 15 november 2019

Mogelijk iets mis met je e-mailadres of wachtwoord. Daar zal een moderator even naar moeten kijken.


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 15 november 2019
pipodeclown schreef:

Mogelijk iets mis met je e-mailadres of wachtwoord. Daar zal een moderator even naar moeten kijken.

Vandaar ook de vraag hier.
Via de chat had ik dit ook al besproken/gecontroleerd. Dit werd extra nog nagevraagd tijdens het gesprek.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 15 november 2019

Het had het onderhoud kunnen zijn. Nu het onderhoud voorbij is, zien we dat het een case voor de moderators is.


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 16 november 2019
pipodeclown schreef:

Het had het onderhoud kunnen zijn. Nu het onderhoud voorbij is, zien we dat het een case voor de moderators is.

Schiet mij maar lek.

Na al die tijd proberen zonder succes net even een virtuak machine gestart. Mmm.. ik kon inloggen.
En het in een normale browser getest. Ook zonder probleem.

Wat jullie ook gedaan hebben tele2. Voor nu werkt het weer even :P


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 16 november 2019

Misschien toch die cookies of incognito browser sessie. Dat helpt pas nadat het onderhoud voorbij was. Hoe dan ook, fijn dat het weer werkt!


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 16 november 2019
pipodeclown schreef:

Misschien toch die cookies of incognito browser sessie. Dat helpt pas nadat het onderhoud voorbij was. Hoe dan ook, fijn dat het weer werkt!

Schiet mij nu echt maar lek hoor.
Zelfde stappen ondernomen.
Weer het bekende Sorry scherm.. -.-


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 18 november 2019

Hi @Nagataka, ik zie dat je veel actie hebt ondernomen. Er is inderdaad geen onderhoud of storing bekend op dit moment. Dus ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Wil je mij een privébericht sturen de volgende gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Alvast bedankt!

Groetjes, 

Rox


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 18 november 2019
Rox van Tele2 schreef:

Hi@Nagataka, ik zie dat je veel actie hebt ondernomen. Er is inderdaad geen onderhoud of storing bekend op dit moment. Dus ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Wil je mij een privébericht sturen de volgende gegevens:

Alvast bedankt!

Groetjes, 

Rox

 

Thanks Rox!
Gegevens heb je per pm ontvangen.


Hé Nagataka,

Ik neem het op verzoek van Rox even van haar over. Helaas heb ik op dit moment geen directe oplossing voor je, wel heb ik je gegevens doorgestuurd naar onze storingsdienst zodat ze dit verder kunnen onderzoeken, er komen namelijk meerdere meldingen binnen over dit probleem. 

Als ik meer weet hoor je van mij!

Groet, Kevin


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 19 november 2019
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Nagataka,

Ik neem het op verzoek van Rox even van haar over. Helaas heb ik op dit moment geen directe oplossing voor je, wel heb ik je gegevens doorgestuurd naar onze storingsdienst zodat ze dit verder kunnen onderzoeken, er komen namelijk meerdere meldingen binnen over dit probleem. 

Als ik meer weet hoor je van mij!

Groet, Kevin

Top Kevin! Thanks!


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 26 november 2019
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Nagataka,

Ik neem het op verzoek van Rox even van haar over. Helaas heb ik op dit moment geen directe oplossing voor je, wel heb ik je gegevens doorgestuurd naar onze storingsdienst zodat ze dit verder kunnen onderzoeken, er komen namelijk meerdere meldingen binnen over dit probleem. 

Als ik meer weet hoor je van mij!

Groet, Kevin

 

Hi Kevin,

Volgens mij is het probleem nog steeds niet gevonden of wel :P


Hé Nagataka,

Ik heb, op vandaag na, nog niets meer over een storing met inloggen in mijntele2 voorbij zien komen. Vandaag een nieuwe storing opgedoken voor het inloggen welke inmiddels ook weer opgelost is, mogelijk werkt het voor jou ook weer. Zou je dat willen testen?


Nagataka
  • Auteur
  • Starter
  • 26 reacties
  • 27 november 2019
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Nagataka,

Ik heb, op vandaag na, nog niets meer over een storing met inloggen in mijntele2 voorbij zien komen. Vandaag een nieuwe storing opgedoken voor het inloggen welke inmiddels ook weer opgelost is, mogelijk werkt het voor jou ook weer. Zou je dat willen testen?

Hi Kevin,

Helaas, ook in andere browsers loop ik nog steeds tegen het probleem ook.
Ook nadat cookies en dergelijk geleegd zijn.


Nog even een andere vraag dan, kun je wel inloggen in de webmail via https://www.tele2.nl/webmail/ Zo niet welke foutmelding krijg je daar?

Zou je mij daarnaast de gebruikersnaam in een privébericht kunnen sturen waarmee je probeert in te loggen zodat ik deze kan controleren?