Afgelopen tijd krijg ik, zoals anderen hier ook, een foutmelding tijdens het inloggen op mijntele2.
Via de chat heb ik hier ook al contact over gehad met Wendy.
Het volgende is er geprobeerd/gedaan.
Andere browser
Incognito
Cookies wissen
Wachtwoord herstellen
Inloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2
Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.
Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.
Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.
Zelfs (lekker onveilig) via tor.
Alsnog kan ik niet inloggen.
Is hier inmiddels al een reden/oplossing voor?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
@Deesazter en @asdfnieuoisdfohow. Jullie hebben problemen met de mobiele versie van mijntele2 en de foutmelding die jullie krijgen zijn ook anders. Ik wil jullie vragen indien dit nog niet gedaan is om een eigen topic aan te maken zodat de verschillende problemen niet door elkaar lopen en je persoonlijk geholpen kunt worden aan een antwoord.
@NagatakaBedankt voor je bericht, jammer dat het nog niet gelukt is.
Na wat testjes ben ik erachter gekomen hoe ik het probleem kan nabootsen waarbij je de foutmelding “Sorry” of “Sorry. Er is iets misgegaan”. Probeer het later nog een keer.
Door bij de gebruikersnaam een hoofdletter in te vullen krijg je die foutmelding, vervolgens blijft dit opgeslagen in je cookies. Als ik de cookies verwijder of het via een incognito scherm nogmaals probeer maar dan zonder hoofdletters in de gebruikersnaam lukt het wel om te loggen.
Zou je weer je cookies/cache willen verwijderen of via een incognito venster willen inloggen en ditmaal geen hoofdletters bij de gebruikersnaam?
Sorry dat ik weer eens aan het zeiken ben. Enig idee hoelang dit nog zal gaan duren en of er al iets van een oplossing voor iedereen met dit probleem in zicht is?
In dat geval zal ik wel een enorm domme fout maken bij het inloggen op de website. Al zou ik dan wel graag willen weten welke fout het is. Ik probeer dus gewoon oldskool in te loggen via een pc :)
Trouwens, Wachtwoord vergeten via de telefoon werkt ook niet. Op het moment dat ik het mailadres invul, vervolgens de captcha invul en op verstuur druk, kom ik weer op dezelfde pagina terecht waar ik het emailadres moet invullen en nogmaals de captcha moet invullen. Zo kan ik door blijven gaan :)
Ik logde in via een iPad. Net op pc geprobeerd, werkt ook. Wellicht cookies even weggooien of in een incognito (of privé) browservenster proberen.
Nog even mijn originele post erbij gepakt :)
Nagataka schreef:
Het volgende is er geprobeerd/gedaan.
Andere browser Incognito Cookies wissen Wachtwoord herstellen Inloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2 Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.
Het had het onderhoud kunnen zijn. Nu het onderhoud voorbij is, zien we dat het een case voor de moderators is.
Schiet mij maar lek.
Na al die tijd proberen zonder succes net even een virtuak machine gestart. Mmm.. ik kon inloggen. En het in een normale browser getest. Ook zonder probleem.
Wat jullie ook gedaan hebben tele2. Voor nu werkt het weer even :P
Hi @Nagataka, ik zie dat je veel actie hebt ondernomen. Er is inderdaad geen onderhoud of storing bekend op dit moment. Dus ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Wil je mij een privébericht sturen de volgende gegevens:
Voornaam + achternaam
Klantnummer
Volledige adresgegevens
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Hi@Nagataka, ik zie dat je veel actie hebt ondernomen. Er is inderdaad geen onderhoud of storing bekend op dit moment. Dus ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Wil je mij een privébericht sturen de volgende gegevens:
Ik neem het op verzoek van Rox even van haar over. Helaas heb ik op dit moment geen directe oplossing voor je, wel heb ik je gegevens doorgestuurd naar onze storingsdienst zodat ze dit verder kunnen onderzoeken, er komen namelijk meerdere meldingen binnen over dit probleem.
Ik neem het op verzoek van Rox even van haar over. Helaas heb ik op dit moment geen directe oplossing voor je, wel heb ik je gegevens doorgestuurd naar onze storingsdienst zodat ze dit verder kunnen onderzoeken, er komen namelijk meerdere meldingen binnen over dit probleem.
Ik neem het op verzoek van Rox even van haar over. Helaas heb ik op dit moment geen directe oplossing voor je, wel heb ik je gegevens doorgestuurd naar onze storingsdienst zodat ze dit verder kunnen onderzoeken, er komen namelijk meerdere meldingen binnen over dit probleem.
Als ik meer weet hoor je van mij!
Groet, Kevin
Hi Kevin,
Volgens mij is het probleem nog steeds niet gevonden of wel :P
Ik heb, op vandaag na, nog niets meer over een storing met inloggen in mijntele2 voorbij zien komen. Vandaag een nieuwe storing opgedoken voor het inloggen welke inmiddels ook weer opgelost is, mogelijk werkt het voor jou ook weer. Zou je dat willen testen?
Ik heb, op vandaag na, nog niets meer over een storing met inloggen in mijntele2 voorbij zien komen. Vandaag een nieuwe storing opgedoken voor het inloggen welke inmiddels ook weer opgelost is, mogelijk werkt het voor jou ook weer. Zou je dat willen testen?
Hi Kevin,
Helaas, ook in andere browsers loop ik nog steeds tegen het probleem ook. Ook nadat cookies en dergelijk geleegd zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.