Skip to main content
beantwoord

Crashes en pagina laad niet

  • 18 september 2019
  • 5 reacties
  • 217 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hi,

Mijn Tele2 app crasht de heletijd als ik het opstart. Ook laad de pagina niet bij tele2.nl ( https://gyazo.com/c9e74a86841287eac77e6ea70beafc07 ). Ik ben niet de enige met dit probleem ik zie het ook staan bij de appstore reviews pagina en mijn vrienden hebben ook hetzelfde.

Beste antwoord door Bernadet van Tele2

Hi Eridon,

vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de app en van de MijnTele2 omgeving. Er spelen inderdaad wat zaken en we werken aan een oplossing.

Er zijn wat dingen die je zelf kunt proberen mocht je dit nog niet gedaan hebben..
Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je al geprobeerd de pin code van de app te wijzigen en daarna in te loggen?
Wat betreft de MijnTele2 omgeving, zou je eens "Mijn producten"aan kunnen klikken en dan weer terug gaan naar de startpagina van je MijnTele2?

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 18 september 2019
Hier werkt het prima. Maar ik heb een Samsung S9.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 19 september 2019
Apart. Zoals je hier kan zien ben ik niet de enige


Bernadet van Tele2
Hi Eridon,

vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de app en van de MijnTele2 omgeving. Er spelen inderdaad wat zaken en we werken aan een oplossing.

Er zijn wat dingen die je zelf kunt proberen mocht je dit nog niet gedaan hebben..
Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je al geprobeerd de pin code van de app te wijzigen en daarna in te loggen?
Wat betreft de MijnTele2 omgeving, zou je eens "Mijn producten"aan kunnen klikken en dan weer terug gaan naar de startpagina van je MijnTele2?

Gr, Bernadet

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 20 september 2019
Bernadet van Tele2 schreef:
Hi Eridon,

vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de app en van de MijnTele2 omgeving. Er spelen inderdaad wat zaken en we werken aan een oplossing.

Er zijn wat dingen die je zelf kunt proberen mocht je dit nog niet gedaan hebben..
Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je al geprobeerd de pin code van de app te wijzigen en daarna in te loggen?
Wat betreft de MijnTele2 omgeving, zou je eens "Mijn producten"aan kunnen klikken en dan weer terug gaan naar de startpagina van je MijnTele2?

Gr, Bernadet

Dankuwel het opnieuw installeren van het app werkt een beetje. Ik heb nog steeds paar crashes maar niet meer zovaak als toen.

Bernadet van Tele2
Nou beter 'iets' dan 'niets'.
Dan sluit ik dit topic. Mocht het erger worden of wanneer jij je er meer aan gaat ergeren, raad ik aan een nieuw topic te starten.

Gr, Bernadet