beantwoord
kan niet inloggen op mijn tele2
Ik ben nu al bijna 3 maanden bezig om in te kunnen loggen. Net weer gebeld naar de klantenservice en ze geven mij de gebruikersnaam die ik ook al heb en ik krijg steeds te zien dat mijn gebruikersnaam niet bestaat. Bij opzeggen van mijn abonnement net kreeg ik ook al te horen van een medewerker dat dit al gedaan was! ( knap want ik heb het niet gedaan. ) Ik krijg gewoon mails van tele 2 en als ik intik ww. vergeten kan ik gewoon de stappen doorlopen en zie ik mijn telefoonnummer e.d. en als ik dan de laatste stap intik zie ik staan dat mijn gebruikersnaam niet bestaat en ik naar de klantenservice moet bellen. Aangezien ik dat al een aantel keren gedaan hebt en ze me daar niet verder kunnen helpen wil ik vragen of iemand me hier kan helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen. Bedankt alvast.
Beste antwoord door Anton van Tele2
Ik heb die ene waar je e-mailadres in staat even verwijderd. Het is voor mij duidelijk. Goed om te horen dat je ook even iemand anders hebt gevraagd. Ik heb vanuit hier nog een testmail gestuurd om het account weer actief te maken. Dit is wel het laatste wat ik vanuit hier kan doen.
Wat je nog kunt doen is de cookies uit je browser verwijderen en daarna opnieuw proberen in te loggen.
Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.
Als dat niet het geval is, kunnen we dit probleem niet verhelpen. Sorry.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtWat je nog kunt doen is de cookies uit je browser verwijderen en daarna opnieuw proberen in te loggen.
Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.
Als dat niet het geval is, kunnen we dit probleem niet verhelpen. Sorry.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.