Ik kan via de site gewoon inloggen op MijnTele2. Ik heb de MijnTele2 app op mijn mobiel gezet. Maar dat lukt niet. Krijg steeds de mededeling dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat ik het nog een keer moet proberen. Doe ik dat dan krijg ik steeds dezelfde mededeling te zien. Ik kom geen stap verder.
Ik heb begin juni een sim-only abonnement afgesloten zonder nummerbehoud. Dus daar wacht ik ook niet op.
Wie kan hier licht in de duisternis brengen? Op internet zie ik wel dat dit probleem al jaren aan de orde is. Dus is er nog steeds geen uniforme oplossing voor gevonden?
beantwoord
MijnTele2 app
Beste antwoord door Petra van Tele2
Omdat de MijnTele2 inlog problemen inmiddels zijn opgelost ga ik dit topic sluiten. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je een nieuw topic openen.
Groet Petra
Bekijk origineel berichtGroet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.