beantwoord
Mijn tele2 app werkt niet
Als ik op de mijn tele2 app wil inloggen dan krijg ik steeds de melding "er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw". Maar dit heb ik nu al bijna een halve maand. Ik heb de meest recente versie van de app.
Beste antwoord door Petra van Tele2
Nieuwe update staat inmiddels in de App- en Playstore. Klant geeft aan dat het inloggen weer lukt.
Uit de reacties die we krijgen maken we op dat dit alleen werkt wanneer er geen leestekens in het wachtwoord wordt gebruikt.
Hier wordt verder nog onderzoek naar gedaan.
Topic ga ik hierbij sluiten.
Fijne dag, groet Petra
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.