Skip to main content
beantwoord

Mijn tele2 activeren lukt niet


Hoii, ik heb vanaf vandaag een nieuw abonnement en ik wilde me aanmelden voor mijntele2 maar als ik mijn email invul krijg ik “sorry probeer het een andere keer”
Wat moet ik doen?? De activatie link die ik heb gekregen werkt ook niet

Beste antwoord door WhTurner

Uit een ander topic:
Petra van Tele2 schreef:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 29 mei 2019
Same thing for me also. What should we do?

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2019
Uit een ander topic:
Petra van Tele2 schreef:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.