Hoii, ik heb vanaf vandaag een nieuw abonnement en ik wilde me aanmelden voor mijntele2 maar als ik mijn email invul krijg ik “sorry probeer het een andere keer”
Wat moet ik doen?? De activatie link die ik heb gekregen werkt ook niet
beantwoord
Mijn tele2 activeren lukt niet
Beste antwoord door WhTurner
Uit een ander topic:
Bekijk origineel berichtPetra van Tele2 schreef:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.