Skip to main content
beantwoord

Registreren error

  • 24 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 156 x bekeken

Een aantal weken terug heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2, alleen kan ik geen account aanmaken. Ik wil graag mijn gegevens kunnen bekijken via de Tele2 App. Ik dacht dat er eerst een storing was, maar dit is al 2 van gang, kan helaas nog steeds geen account aanmaken.

Beste antwoord door JeroenK van Tele2

Hi oguzhan demirci,

Welkom bij Tele2! Is het inmiddels gelukt om een account aan te maken?

Zo niet, welke foutmelding krijg je?
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hi oguzhan demirci,

Welkom bij Tele2! Is het inmiddels gelukt om een account aan te maken?

Zo niet, welke foutmelding krijg je?

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!