Hoi,
Ik had 3 jaar geleden een internet abonnement gekocht bij jullie, en sinds een paar dagen vroeg ik me af of ik ook wel een account had bij gekregen.
Na het doorchecken van mijn email had ik geen activatie account of iets dergelijks gevonden en ook na nadat ik een gebruikersnaam had aangevraagd kreeg ik een bericht dat ik beter de klantenservice bel.
Natuurlijk na 6 dagen bellen is het me niet gelukt om aan de lijn te komen.
Nu was mijn vraag of ik hulp kon krijgen van een moderator hiermee.
Graag niet antwoorden met bel opnieuw, want ik heb er al genoeg van.
Bedankt.
beantwoord
Geen MijnTele2 account.
Beste antwoord door eric
Moderators reageren na een paar dagen in topics. Dus wacht dan even rustig af. Als je het snel wilt weten is de telefonische klantenservice de enigste optie.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.