Skip to main content
beantwoord

Ik kan de MijnTele2 app niet activeren


Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om mijn mijntele2 account te actieveren en ook al op meerdere apparaten maar hij geeft steeds aan “sorry er is iets fout gegaan” en ik wil wel graag inzicht in mijn verbruik maar dat wil zo niet dus ik hoop dat ik hiermee geholpen word

Mvg Gerard

Beste antwoord door Arjan van Tele2

Hoi Gerard ten Napel

Welkom op het forum van Tele2,

Ik snap dat je graag je verbruik wil inzien!

Kun je me even het e-mailadres sturen waar je mee in wilt loggen in een privé bericht?

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 28 juni 2018
Hier heb ik ook last van en zo te zien meerdere mensen.

Arjan van Tele2
  • Oud moderator
  • 142 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2018
Hoi Gerard ten Napel

Welkom op het forum van Tele2,

Ik snap dat je graag je verbruik wil inzien!

Kun je me even het e-mailadres sturen waar je mee in wilt loggen in een privé bericht?

Fijne dag,

Arjan