Skip to main content
beantwoord

MijnTele2 aanmelden

  • 24 maart 2018
  • 3 reacties
  • 349 x bekeken

Melaniebongers
Ik heb net een abonnement afgesloten via belsimpel. Bij dit afsluiten heb ik het e-mailadres
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** gebruikt. Ik heb op dit e-mailadres ook de activatielink ontvangen. Echter als ik een wachtwoord aanmaak en op verder druk moet ik opnieuw een wachtwoord aanmaken. En zo gaat dit eindeloos door zonder dat een ander wachtwoord gebruiken een verschil maakt. Als ik dus ook in wil loggen of opnieuw een activatielink wil versturen kan dit niet naar mijn emailadres omdat het emailadres ongeldig is. Ik denk dat dit komt omdat het hotmail.nl is. Ik heb dit probleem namelijk vaker. Ik heb ook een gmail maar ik kan het emailadres wat ik op heb gegeven bij het afsluiten van het abonnement niet veranderen.

Hoe los ik dit probleem op en maak ik dus een mijnTele2 account aan?

Groetjes Mélanie

Beste antwoord door Frenk van Tele2

Hi Mélanie, welkom op ons forum en welkom bij Tele2 :)

Je zou eens kunnen proberen de cache van je browser te wissen. Lukt het niet en wil je graag je e-mailadres gewijzigd hebben dan help ik je daar graag mee.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Het e-mailadres dat je wilt gebruiken om mee in te loggen

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!

PS: ik heb je e-mailadres uit je post verwijderd 🙂
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 24 maart 2018
Heb je gelet op de paswoord requirements? Dus bv met hoofdletter en leesteken?

Melaniebongers
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 24 maart 2018
Ja dat is allemaal goed. Het gaat volgens mij meer om het emailadres.

Frenk van Tele2
  • Oud moderator
  • 203 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2018
Hi Mélanie, welkom op ons forum en welkom bij Tele2 :)

Je zou eens kunnen proberen de cache van je browser te wissen. Lukt het niet en wil je graag je e-mailadres gewijzigd hebben dan help ik je daar graag mee.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Het e-mailadres dat je wilt gebruiken om mee in te loggen

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!

PS: ik heb je e-mailadres uit je post verwijderd 🙂