Skip to main content
beantwoord

inloggen in de Tele2 app

  • 4 januari 2018
  • 5 reacties
  • 248 x bekeken

Frankc
Ben sinds 2 januari klant, en kan niet inloggen op de APP (apple)
krijg de melding: Helaas is het inloggen niet geluk, probeer het nog een keer.

wat gaat er fout ?

Beste antwoord door Frenk van Tele2

Hoi Frankc, welkom op ons forum! We hebben gisteren een nieuwe versie van de iOS app de wereld ingeholpen. Wellicht zorgt dat voor het probleem.

Heb je nog steeds inlogproblemen? Check of je app up to date is en verwijder/herinstalleer deze indien nodig. Laat me weten of het lukt 🙂
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Frenk van Tele2
  • Oud moderator
  • 203 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2018
Hoi Frankc, welkom op ons forum! We hebben gisteren een nieuwe versie van de iOS app de wereld ingeholpen. Wellicht zorgt dat voor het probleem.

Heb je nog steeds inlogproblemen? Check of je app up to date is en verwijder/herinstalleer deze indien nodig. Laat me weten of het lukt 🙂

Bosniangirl
Ik heb er ook nog steeds probleem mee met app en op laptop. Heb al topic geopend maar niemand reageert meer van Tele 2 medewerkers.

Bosniangirl
Nou,reageert hier iemand nog van Tele2? Dit maakt mij niet blij en denk dat dit de laatste abbo word bij jullie. Factuur doet nog steeds niet en blijft nog steeds steken. En weer vandaag geen factuur binnen en Tele2 mijn account wil niet.

Mark van Tele2
  • Forumkenner pur sang
  • 113 reacties
  • 16 februari 2018
Hoi Bosniangirl,

Ik heb een reactie geplaatst in je eigen topic, die vind je hier.

Mark

Bosniangirl
Thnx Mark