Hallo Tele2.
Ik ben een nieuwe klant voor Unlimited 4G. Met het maken van een MijnTele2 account heb ik een probleem ondervonden dat ik niet kon inloggen. Nu ben ik webontwikkelaar, dus even debuggen later kom ik achter het probleem;
Hoewel je bij het creëren van een wachtwoord wel spaties mag opgeven, mag je niet met spaties inloggen. Of hetzelfde wachtwoord sans spaties wel werkt heb ik niet getest - ik heb gewoon mijn wachtwoord veranderd naar iets zonder spaties want ik had geen tijd. Dit was onder werktijd dus misschien moet ik voor die verloren tijd een factuur sturen 😉 - nee zo erg ben ik net niet.
Spatiegebruik in wachtwoorden kan de veiligheid vaak vergroten. Dus dat is wel een belangrijk onderdeel.
Oh, en terwijl jullie dat fixen - draait de tele2.nl website echt nog op PHP 5.3.3? Tssk tssk tssk.
beantwoord
Bug gevonden in MijnTele2.
Beste antwoord door MT2
Hallo xdizzy12,
Dank voor je snelle en gedetailleerde terugkoppeling. We gaan dit probleem verder onderzoeken en komen hier op terug. Ook je feedback met betrekking tot het plakken van wachtwoorden ga ik zeker meenemen.
Wat betreft het gebruik van regex voor wachtwoorden. Dit is nodig om onze klanten een voldoende veilig wachtwoord te laten aanmaken. En alle kritische data, onder andere wachtwoorden, worden encrypted opgeslagen.
Bekijk origineel berichtDank voor je snelle en gedetailleerde terugkoppeling. We gaan dit probleem verder onderzoeken en komen hier op terug. Ook je feedback met betrekking tot het plakken van wachtwoorden ga ik zeker meenemen.
Wat betreft het gebruik van regex voor wachtwoorden. Dit is nodig om onze klanten een voldoende veilig wachtwoord te laten aanmaken. En alle kritische data, onder andere wachtwoorden, worden encrypted opgeslagen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.