beantwoord
Foutmelding: "er is iets fout gegaan" bij inloggen MijnTele2
Ik heb een probleem! Ik kan geen account aan maken op mijn tele2. "er is iets fout gegaan" staat er dan steeds.
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Hoi Samya! Op basis van je gegevens heb ik kunnen constateren dat bij het verwerken van je bestelling geen MijnTele2 omgeving is aangemaakt. Omdat je niks hebt om op in te loggen krijg je die foutmelding :)
We zullen als nog een MijnTele2 omgeving voor je maken met het e-mailadres dat je opgegeven hebt, je krijgt een activatiemail zodra dit gefikst is. Houd er rekening mee dat het enkele weken kan duren voor het zover is.
Sorry voor het ongemak, laat het me weten als ik in de tussentijd nog wat voor je kan doen!
Bekijk origineel berichtWe zullen als nog een MijnTele2 omgeving voor je maken met het e-mailadres dat je opgegeven hebt, je krijgt een activatiemail zodra dit gefikst is. Houd er rekening mee dat het enkele weken kan duren voor het zover is.
Sorry voor het ongemak, laat het me weten als ik in de tussentijd nog wat voor je kan doen!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.