Skip to main content
beantwoord

Zijn er problemen in Hoogezand (groningen)

  • 25 oktober 2021
  • 7 reacties
  • 102 x bekeken

Is er een storing in regio Hoogezand en tot hoe lang duurt dit. Ik heb namelijk geen vast internet meer.

Beste antwoord door micheldg

Hoi Floor,

De volgende ochtend was de verbinding weer up.
Volgens modem al een paar uur.
Ik denk dat het al opgemerkt was of de dslam of iets anders onderweg zichzelf hersteld had.

Heb er niet meer achteraan gebeld.

Groet,

Michel.

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 25 oktober 2021

Hey Exparsioz,

Er is geen storing bekend in Hoogezand, dus ik ben bang dat het een individuele storing is. Je kunt het beste even de klantenservice bellen op 020-754 4444, dan kunnen ze de verbinding doormeten en kijken waar het fout gaat. Ze zijn morgen om 09:00 weer open.


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2021

Froombosch ook storing.

DSL traint in, maar pppoe komt niet op.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 25 oktober 2021

Mhmm.. gedeelte van Froombosch zit inderdaad aangesloten op centrale Hoogezand-Centrum, ander gedeelte op Slochteren. Zou dus wel een groter probleem kunnen zijn, het zou té toevallig zijn.

Helaas gaat de storingsafdeling ook om 20:00 dicht (tenzij de impact heel groot is) en zijn we vaak afhankelijk van meldingen van klanten voordat iets officieel een “algemene storing” wordt.

Advies blijft dus toch om vanochtend even te bellen of ze al meer weten, ik kan op dit tijdstip weinig voor jullie betekenen. Sorry!


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2021

Ik zit inderdaad op hgz aangesloten.

ADSL komt daar vandaan.

Morgen maar bellen dus.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 27 oktober 2021

Hebben jullie beide weer verbinding?


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 27 oktober 2021

Hoi Floor,

De volgende ochtend was de verbinding weer up.
Volgens modem al een paar uur.
Ik denk dat het al opgemerkt was of de dslam of iets anders onderweg zichzelf hersteld had.

Heb er niet meer achteraan gebeld.

Groet,

Michel.

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 27 oktober 2021

Gelukkig maar, als @Exparsioz nog problemen heeft roep maar, dan kijk ik met je mee