Skip to main content
beantwoord

geen internet thuis


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Sinds ochtend is er geen internet. Het rode lampje "internet" brandt aan. Kabels gecontroleerd, 2 keer 2 min zonder strom, 2 keer resetten. Helpt niets. Hoe verder?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hey @Ala,

Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 15 april 2021

Bel de klantenservice. Die kunnen een lijnmeting uitvoeren en eventueel een monteur aansturen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2021

Hey @Ala,

Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!