Om op zolder betere WiFi te ontvangen heb ik een TP-Link EAP225 AC1350 access point via Cat kabel in TG789bvn modem/router via PoE adapter gekoppeld. Deze EAP zend inderdaad uit op 2.4GHz en 5GHz (zie ik op mobiel en laptop), maar ik krijg geen contact met apparaat (omdat deze geen IP krijgt lijkt oorzaak). Welk vast IP adres kan ik kiezen om dit wel te bereiken? Ik ben vast niet de eerste die WiFi signaal wil versterken achter Tele2 modem/router, zonder extra modem te installeren.. leek Plug&Play, maar helaas lukt het me niet. Heb dit Forum en Forum op TP-Link doorgeworsteld, maar kom bv wel suggestie in Tele2 forum tegen om “technicolor zou je als je ingelogd bent in het modem het internet netwerk ip kunnen aanpassen. Dit doe je door het volgende te doen: 1. Log in het modem. 2. Ga naar home network 3. Klik Interfaces 4. Klik op LocalNetwork (in het blauw) 5. Klik op configure”: maar dat kan ik niet (zie alleen overview, geen configure, dus Tele2 heeft dat uitgezet?). Help!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.