De internetverbinding via wifi valt regelmatig uit. Ik krijg meldingen als “DNS-server werkt niet”, kunnen geen verbinding maken met server”” . Inmiddels al een ander wifi-kanaal gekozen. Probleem is niet over. Wat kan ik nog doen?
Beste antwoord door Michiel van Tele2
Hoi Annamar,
Om te zorgen dat er weer een DNS server wordt toegevoegd in het modem is een speciale reset nodig die wij vanuit hier kunnen uitvoeren. Hiervoor heb ik wel je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig. Kun je deze in een privébericht doorsturen? Privébericht naar Michiel
Om te zorgen dat er weer een DNS server wordt toegevoegd in het modem is een speciale reset nodig die wij vanuit hier kunnen uitvoeren. Hiervoor heb ik wel je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig. Kun je deze in een privébericht doorsturen? Privébericht naar Michiel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.