Vanaf 24h heb ik geen internet, sinds de storm en een loud donder.. Wel gebelt naar technisie dinst, maar ze vraag of mijn kabel is niet langer dan 2 meter..
Adres en naam met 4 laatste cijfer van rekeningnummer verstuurt naar Kevin en Jasper
beantwoord
Geen Internet vanaf dag
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé piotrek4761,
Bedankt voor je bericht. Je geeft aan dat de technische dienst gesproken heeft over de kabel tussen het modem en je aansluitpunt, ik lees in de notitie van de technische dienst dat ze je gevraagd hebben om de flatcable/platte kabel te vervangen door een ronde kabel omdat een flatcable erg storingsgevoelig is.
Als ik de foto's bekijk dan branden de lampjes op het modem zoals ze normaal gesproken ook branden wanneer er geen signaal binnenkomt door een storing in bijv. de kabel, we kunnen daaruit dus nog niet afleiden dat het modem defect is. Ook op de foto zie ik je dat er een platte kabel in het modem zit aangesloten maar dat bij je aansluitpunt zie ik een ronde kabel zitten, oftewel er zijn 2 verschillende kabels met elkaar verbonden en vraag mij af hoe. Als er een bijvoorbeeld een splitter oid tussenzit dan kan deze ook defect zijn geraakt na de inslag. Het is dus erg belangrijk dat je eerst het modem rechtstreeks met een nieuwe ronde/ovale telefoniekabel aansluit het aansluitpunt zonder een splitter o.i.d.
Ik hoor graag van je zodra je dit getest hebt
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtBedankt voor je bericht. Je geeft aan dat de technische dienst gesproken heeft over de kabel tussen het modem en je aansluitpunt, ik lees in de notitie van de technische dienst dat ze je gevraagd hebben om de flatcable/platte kabel te vervangen door een ronde kabel omdat een flatcable erg storingsgevoelig is.
Als ik de foto's bekijk dan branden de lampjes op het modem zoals ze normaal gesproken ook branden wanneer er geen signaal binnenkomt door een storing in bijv. de kabel, we kunnen daaruit dus nog niet afleiden dat het modem defect is. Ook op de foto zie ik je dat er een platte kabel in het modem zit aangesloten maar dat bij je aansluitpunt zie ik een ronde kabel zitten, oftewel er zijn 2 verschillende kabels met elkaar verbonden en vraag mij af hoe. Als er een bijvoorbeeld een splitter oid tussenzit dan kan deze ook defect zijn geraakt na de inslag. Het is dus erg belangrijk dat je eerst het modem rechtstreeks met een nieuwe ronde/ovale telefoniekabel aansluit het aansluitpunt zonder een splitter o.i.d.
Ik hoor graag van je zodra je dit getest hebt
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.