Sinds ongeveer 15:30 heb ik geen internet verbinding meer. Ik heb de router al 2x opnieuw opgestart. Ik kan wel verbinding maken met de router maar niet met het internet. Windows geeft aan dat de DNS niet beschikbaar is.
Is er een storing bekend en zo ja wanneer is deze opgelost?
beantwoord
Geen internet regio Haarlem
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Roene,
Zover ik weet was er geen storing in Haarlem, als die er was is deze op dit moment in elk geval opgelost. Mocht je nog geen werkende verbinding hebben mag je mij een privébericht sturen zodat ik naar je verbinding kan kijken, ik heb dan nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtZover ik weet was er geen storing in Haarlem, als die er was is deze op dit moment in elk geval opgelost. Mocht je nog geen werkende verbinding hebben mag je mij een privébericht sturen zodat ik naar je verbinding kan kijken, ik heb dan nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.