Skip to main content
beantwoord

traag instabiel internet

  • 19 mei 2019
  • 1 reactie
  • 973 x bekeken

juskuo53
Mijn internetverbinding is slecht geworden.

Het is misschien dat de wifi langzaam is of "geen internet" en soms is zelfs de usb-kabelverbinding uit en soms beide. Soms is het foutbericht gerelateerd aan DNS-servers. En de onderbrekingen gebeuren ongeveer dezelfde tijden van de dag 19: 30-22: 00 en na 24:00 gedurende enkele uren. Wat is er aan de hand? Is mijn modem niet in orde? Zijn de Tele2-servers op de een of andere manier getroffen?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé juskuo53,

Ik ga voor je kijken wat er aan de hand en wil beginnen met een meting op je verbinding, zou je daarvoor een privébericht kunnen sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 20 mei 2019
Hé juskuo53,

Ik ga voor je kijken wat er aan de hand en wil beginnen met een meting op je verbinding, zou je daarvoor een privébericht kunnen sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin