Skip to main content
beantwoord

Haperende tv geluid en beeld na installatie nieuwe tv ontvanger

  • 30 september 2024
  • 27 reacties
  • 799 x bekeken

Gisteren de nieuwe ontvanger geinstalleerd. Hij doet het wel maar geeft vaak een haperende ontvangst, waarbij fragmenten beeld en geluid willekeurig bevroren, overgeslagen of herhaald worden. Weet iemand een oplossing? Ontvanger is op utp kabel aangesloten, die kabel heeft altijd goed gewerkt.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Pietje, niet fijn dat je haperend ontvangst hebt, laten we direct kijken of we dit voor je kunnen verbeteren. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben wel de juiste toegang en kunnen meteen met je meekijken!

Bekijk origineel bericht

27 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Pietje, niet fijn dat je haperend ontvangst hebt, laten we direct kijken of we dit voor je kunnen verbeteren. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben wel de juiste toegang en kunnen meteen met je meekijken!


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 15 oktober 2024

Ook een haperend beeld. We hebben sinds 2 weken een tv abonnement. Elke avond staat ons beeld stil. De klantenservice bellen, dan sta je een uur in de wachtrij 

Tv is aangesloten met en kabel op internet modem. Zelfs vanavond de melding " deze zender zit niet in uw abonnement. Het ging om NPO1! En dat met TV basis. Wat nu?

 


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 19 oktober 2024

Hier hetzelfde probleem. Iedere avond hetzelfde. Heb er 2 weken terug met de klantenservice over gebeld, toen hebben ze iets veranderd, maar het heeft niet geholpen. Deze week maar weer bellen. Word er niet blij van...


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 19 oktober 2024

Misschien helpt een upgrade van het internet. We wachten af.


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2024

Zelfde probleem hier, met oude tv ontvanger was dit probleem er niet.

 

Klantenservice 020-nummer is vandaag onbereikbaar (zaterdag). Echter als ik de berichten hier lees is de Klantenservice altijd onbereikbaar. 

Help!


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2024

Ik heb ook dit probleem. Gebeld met klantenservice en zou benadert worden door de technische dienst. Echter nog niets gehoord. Toch een andere provider overwegen omdat dit een structureel probleem lijkt en tele2 het op zijn beloop laat. 


Goedemorgen, hier hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag, 27 oktober.

Indien Tele 2 dit niet op kan lossen, dan ben ik genoodzaakt om over te stappen.

 

Doe er wat aan!


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 29 oktober 2024

Tele2 loopt leeg als de klantenservice niet wordt verbeterd.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi allemaal, dit probleem is inmiddels bij ons bekend en onze IT-afdeling werkt er nog hard aan om dit op te lossen. Bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen namelijk een signalering doorzetten naar IT en dit zal ze helpen het probleem sneller op te lossen. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat alles snel weer naar behoren werkt!


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 29 oktober 2024

Ik probeer te bellen , sta al 39 min in de wacht. Betaald uiteraard. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog iemand aan de lijn krijg 


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 29 oktober 2024
Ini schreef:

Ik probeer te bellen , sta al 39 min in de wacht. Betaald uiteraard. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog iemand aan de lijn krijg 

Succes!!! 


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 29 oktober 2024

Na 45 min werd ik geholpen. Maar tijdens t gesprek viel de verbinding weg. Mijn telefoon was leeg...…

Toch werd ik , na een poosje, keurig  netjes teruggebeld. 

 


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 29 oktober 2024
Ini schreef:

Na 45 min werd ik geholpen. Maar tijdens t gesprek viel de verbinding weg. Mijn telefoon was leeg...…

Toch werd ik , na een poosje, keurig  netjes teruggebeld. 

 

Netjes, Ini! Laat je nog even weten of Tele2 jouw probleem heeft kunnen verhelpen?

B.v.d. 


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 29 oktober 2024

Doe ik. Toen ik Tele2 belde kwam meteen n bericht dat er veel problemen bij d tv waren. Ze waren er druk mee bezig.

Wij hebben onze internetsnelheid geüpgraded. Dat gaat 31 oktober in. We hopen dat dan echt alle problemen voorbij zijn.

 


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 31 oktober 2024

Ik durf het bijna niet te zeggen. Sinds dinsdagavond een aanzienlijke verbetering. Bijna geen storingen meer. Ze hebben er dus eindelijk werk van gemaakt.

Vandaag hadden we een upgrade van het internet. Van light naar basis gegaan. Tot nu toe geen haperingen of andere strubbelingen.

Ik hoop dat het zo blijft.


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 31 oktober 2024
Ini schreef:

Ik durf het bijna niet te zeggen. Sinds dinsdagavond een aanzienlijke verbetering. Bijna geen storingen meer. Ze hebben er dus eindelijk werk van gemaakt.

Vandaag hadden we een upgrade van het internet. Van light naar basis gegaan. Tot nu toe geen haperingen of andere strubbelingen.

Ik hoop dat het zo blijft.

Zo, dat geeft de burger weer 'n beetje moed. Nou maar hopen dat het zo blijft. Bedankt voor de update! 


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 1 november 2024
Ini schreef:

Ik durf het bijna niet te zeggen. Sinds dinsdagavond een aanzienlijke verbetering. Bijna geen storingen meer. Ze hebben er dus eindelijk werk van gemaakt.

Vandaag hadden we een upgrade van het internet. Van light naar basis gegaan. Tot nu toe geen haperingen of andere strubbelingen.

Ik hoop dat het zo blijft.

Het lijkt hier ook beter te gaan de laatste paar dagen. Af en toe nog een kleine hapering. Gisterenavond zonder haperingen tv kunnen kijken. Wat een verademing :-).

Hoop ook dat het blijvend is!


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 1 november 2024

Hier is ook alles in orde. Echt fijn! 


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 2 november 2024

Te vroeg gejuicht. Het is weer helemaal mis vanavond. Nog meer mensen met weer hetzelfde probleem? 


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 2 november 2024

Ja, idd te vroeg gejuicht.2 Avonden ging het goed. En nu gaat het weer mis. Tele2 is niet te bereiken, dat worden maandag weer heeeel lange wachttijden.

 

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 4 november 2024

Heb je de nieuwe decoder wel met een kabel aan de router aangesloten? Via Wifi is de throughput niet te garanderen.


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 4 november 2024

Ja hoor keurig met een kabel aangesloten.


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 20 december 2024

Zijn er meer mensen die weer problemen hebben? Het is een maand goed gegaan, maar sinds gisterenavond weer hetzelfde probleem.


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 20 december 2024

Ik durf het bijna weer niet hardop te zeggen, maar tot nu toe gaat alles zoals het moet gaan. Het zal toch niet......


  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 20 december 2024

Hopelijk is het dan even een tijdelijk dingetje. Of het ligt aan mijn tv. Bedankt voor je reaktie.


Reageer