tv ontvanger blijkbaar stuk, tele2 gebelt nieuwe adapter ontvangen. niet de oplossing. weer bellen, er zou een nieuwe tv ontvanger opgestuurd worden. ± 2 weken verder, geen tv. weer bellen, er is iets fout gegaan zei men, ok...we sturen nogmaals de order door en u zal de tv ontvanger zo spoedig mogelijk ontvangen, tis nu 5-1 en nog steeds nog steeds niks. dat het 1x fout gaat ok, maar dan beloven het goed te maken en vervolgens weer verzaken geeft mij het gevoel dat tele2 niet echt serieus bezig is of niet weet waar ze mee bezig zijn. al jaren klant, maar alleen nieuwe klanten zijn belangrijk voor je gevoel...bagger. zit door mijn halve belbundel heen in december omdat ik 1,5 uur aan de lijn hang met tele2 bizar…..en nog niks opgelost...geen tv voor zon 2 maanden nu
beantwoord
TV ontvanger stuk
Beste antwoord door Floor109
Hoi, ik zie helaas waar het fout gaat.. Ik heb de decoder nu successvol aangevraagd, verwachting is dat deze morgen of zaterdag binnen komt, als je wilt kan ik je de Track en trace opsturen zodra die bekend is.
In de tussentijd zou je gebruik kunnen maken van de nieuwe TV app, meer informatie hierover staat hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/online-tv-van-tele2-gebruiken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.