Ik ben tevreden met mijn tele2 abonnementen. Behalve mijn recorder. Deze verstoord regelmatig mijn kijkplezier door te stoppen en ook de uitzending waar je naar kijkt uit te schakelen. Uiteindelijk moet je het kastje dan opnieuw opstarten en dan werkt het weer. Dit komt ca 3x per week voor. Dus was ik op zoek naar de mogelijkheid om de functie van opnemen via de cloud te bekijken. Tele2 heeft dat niet, maar wel het moederbedrijf T-Mobile. Als ik daar naar overstap dan ben ik mijn jarenlange en voor veel contacten bekende e-mail adres van tele2 kwijt. Dit valt niet over te zetten begrijp ik, dus is mijn vraag eigenlijk. Kan ik bij tele2 blijven met hetzelfde pakket als van t-Mobile? welke mogelijkheden zijn er?
Opnemen in de cloud i.p.v. de Tele2 recorder
Beste antwoord door eric
Als je overstapt naar T-Mobile blijven de Tele2 adressen bestaan. Als je een zonnet of versatel email hebt vervalt deze maar kun je een email abonnement bij zonnet.nl afsluiten.
In jouw geval is dit dus geen beperking. Mijn persoonlijke aanbeveling is altijd dat je beter een provider onafhankelijk adres kunt gebruiken zodat je niet vast zit aan een provider. Ook bieden echte email bedrijven vaak veel meer opslag en mogelijkheden. Je moet eens beginnen met het gebruik van iets onafhankelijks. Start bij nieuwe registraties.
Dan naar je echte probleem. Als de tv box niet goed is, bel dan de klantenservice voor een andere. Wachten tot je weer tv kunt kijken via cloud recording bij Tele2 duurt in ieder geval langer dan een nieuwe box.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.